مطالب تجهیزات مصرفی, مطالب دستگاه های زیبایی

هایفو اولترا

پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا

هایفو اولترا Hifu Ulthera پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی با ماندگاری بالا و فقط در یک جلسه می باشد که مورد توجه فراوان پزشکان و تمامی علاقمندان به طب زیبایی قرار گرفته است.

روش های درمانی متعددی تاکنون جهت رفع چین و چروک و شل شدگی پو ست مورد ا ستفاده پز شکان قرارگرفته استتت که از موثرترین آنها شتتاید جرایی لیفتین صتتورت را بتوان نام برد.

از محصول ما دیدن فرمایید: هایفو اولترافورمر ۳ (هایفو ۷ بعدی)

اساس کار همه این تکنولوژی ها، تخریب ستاختار قدیمی کلاژن و تحریک کلاژن ستازی جدید از راه ایجادگرمای مو ضعی در بافت می با شد. مشکلی ا صلی این روش ها این ا ست که انرژی برای ر سیدن به داربست کلاژن و الاستین زیر پوست، باید از سطح پوست یعنى اپیدرم بگذرد وکلاژن در دمای یدود 60 تا 70 درجه تخریب و باز سازی می شود که ر ساندن گرما به آن موجب تخریب سطحی پو ست هم می شود و بنابر این سطح پوس بیمار دچار قرمزی و بعضتتا زخم یا تاول می گردد که خود از عوارض مهمی است که باعث می شود تعداد زیادی از بیماران از اندام این روش ها خودداری کنند.

اثرات هایفوتراپی:

هایفوتراپی دارای دو جوابدهی در زمان های مختلف است. جوابدهی اولیه که طی آن مراجعه کننده بلافاصله پس از اندام درمان متوجه کشیدگی و سفت شدگی پوست می گردد. بخشی از این جوابدهی به دلیل ایجاد تورم در لایه های داخلی پو ست رخ می دهد و بنابراین پس از یک هفته تا یدود 50 در صد کاهش می یابد.

از محصول ما دیدن فرمایید:

دستگاه هایفو 4 بعدی صورت و بدن + ویمکس + واژینال + آر اف

خرید دستگاه هایفو ۴ بعدی ۲ هندپیس هایفوصورت و واژینال

ماندگاری اثرات هایفو HIFU :

لیفت ناشی از هایفوHIFU حدود 2 سال باقی می ماند. افرادی که تمایل دارند نتیده ماندگارتر داشته باشند می توانند هر یک تا دو سال یک بار این روش را تکرار کنند.

نکات اساسی و کلیدی در انتخاب یک دستگاه هایفوی استاندارد:

کلیدی ترین نکته در انتخاب یک دستگاه استاندارد، پایداری انرژی و فوکوس دقیق نقاط می باشد.

هایفوی استاندارد دارای نقطه اثر یکنواخت و منظم است. هر چقدر همگن بودن نقاط بی شتر با شد، کیفیت د ستگاه و درمان افزایش می یابد.

.هایفوتراپی و بررسی دستگاه های هایفو، بیشتر بدانید…

چرا هایفو اولترا؟

مزایای هایفوی اولترا قابلیت تنظیم نقاط درمان از 5 / 0 تا 10 میلیمتر است. معمولا هر چه فاصله این نقاط کمتر تنظیم شوند، جوابدهی مطلوب تری حاصل می گردد.

مکانیزم عمل در دستگاه هایفو اولترا:

  • تحریک فیبرو بلاست ها و کلاژن سازی در قسمت عمقی درم (کلاژن سازی در رتیکولار)
  • افزایش دما تا حدود 65 الی 70 درجه سانتی گراد که منجر به ایجاد ناحیه حرارتی می شود.
  • اثرات فوری و دائمی با تغییر در ضخامت و الاستیسیته SMAS ازطریق ترمال کواگولیشن زون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *