مطالب تجهیزات مصرفی, مطالب دستگاه های زیبایی

دستگاه پلارن ۳ هندپیس

دستگاه پلارن ۳ هندپیس از جمله دستگاه هایی می باشد که به شما کمک می کند تا پوستی شاداب و سفت داشته باشید
زیرا استفاده از این دستگاه باعث تقویت پوست شما می شود و عمل جوان سازی را روی آن انجام می دهد.

پوست با مرور زمان و با بالا رفتن سن افراد دچار تغییرات نا خوش آیندی می شود.

میزان این تغییرات ممکن است با توجه به بیماری، آب و هوای محل زندگی، استرس و …. برای افراد متفاوت باشد. دستگاه پلاژن سه بازو دستگاهی بسیار مناسب برای درمان تغییرات پوست می باشد. این دستگاه برای از بین بردن چین و چروک ها و یا کم کردن آن ها بسیار کاربرد دارد.
دستگاه پلارن ۳ هندپیس یکی از جدید ترین و پیشرفته ترین روش ها برای جوان سازی پوست می باشد. نور آفتاب نیز از دیگر عواملی می باشد که میتواند به پوست بسیار آسیب بزند. تمام این عوامل باعث می شوند که پوست شما دیگر شادابی سابق را نداشته باشد و با مرور زمان دچار چین و چروک و یا شل شدن شود.

نحوه  کارکرد دستگاه پلاژن سه هندپیس pollogen OxyGeneo

دستگاه پلاژن سه بازو به صورت همزمان ۳ درمان را بر روی پوست شما انجام می دهد. این سه درمان شامل جوان سازی پوستی عمیق ، اکسیژن رسانی به پوست و لایه برداری ملایم می باشد. با استفاده از تزریق کردن مواد مغذی به پوست ، جوان سازی پوست به طور عمیق انجام می شود.
با پیشرفت کردن انواع مدل دستگاه های پلاژن، درمان پوست به راحتی و با نتایج بهتری انجام می شود. به طور مثال دستگاه پلاژن سه بازو، عمل جوان سازی و سفت کردن پوست را با استفاده از شیوه های جدید و نوین انجام می دهد و همین امر باعث می شود که بتوان نتیجه ی بهتری از آن گرفت. نحوه کار دستگاه پلاژن سه بازو به این صورت می باشد که در ابتدا لایه برداری از لایه فوقانی پوست انجام می شود تا پوست برای دریافت مواد مغذی آماده شود. در مرحله بعدی پاکسازی پوست انجام می گیرد،

این کار توسط ماده ای به اسم کاپسوژن انجام می شود. مرحله بعدی توسط دستگاه پلاژن صورت می گیرد به این صورت که دستگاه بسیار زیادی حباب اکسیژن به وجود می آورد، این حباب ها به راحتی روی پوست نفوذ می کنند. دستگاه ژلی بسیار با کیفیت را برای سرد کردن حباب های اکسیژن به کار می برد.

جلسات درمان دستگاه پلاژن سه هندپیس

دستگاه پلاژن سه بازو pollogen OxyGeneo دارای مزیت های فراوانی است که برای افراد بسیار مهم و ضروری می باشد
از جمله  این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:
سفت شدن پوست و تقویت آن از جمله مهم ترین مزیت های این دستگاه می باشد.
این دستگاه باعث می شود که چین و چروک های و همچنین خطوط ایجاد شده بر روی پوست شما به صورت چشمگیری کاهش و حتی در مواردی کاملا از بین برود.
اصلاح پوست یکی از دیگر از مزایای مهم این دستگاه می باشد. تمام پوست ها به یک شکل نیستند و برای هر فردی نوع پوست متفاوت می باشد.

دستگاه پلاژن برای انواع پوست ها کاربرد دارد و می توانید بدون دغدغه از نوع پوست خود آن را استفاده کنید. یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه پلاژن سه بازو که باعث می شود تا افراد از آن استفاده کنند، برجسته سازی و حجیم کردن پوست شما می باشد.
حجیم کردن و برجسته سازی از عواملی می باشد که بسیار در زیبایی شما موثر است و زیبایی شما را دو چندان می کند.

کاربرد های دستگاه پلاژن سه بازو

زمانی که شما از دستگاه پلاژن سه هندپیس pollogen OxyGeneo استفاده می کنید احساس یک ماساژ دلچسب را بر روی پوست خود احساس می کنید.

  • کاربرد اول

کاربرد اول دستگاه پلاژن سه بازو برای جوان سازی و بر طرف کردن چین و چروک های روی پوست می باشد. حفظ رطوبت پوست و نگهداری و محافظت از آن در برابر پیری نیز از دیگر کاربرد های اولیه این دستگاه می باشد.

  • کاربرد دوم

دستگاه پلاژن سه هندپیس از تکنولوژی اکسیژنه بهره می گیرد. این تکنولوژی از چشمه های آب گرم نشات گرفته استکه با استفاده از دی اکسید کربن بسیار بالا باعث اکسیژن رسانی به پوست می شود. این عمل باعث می شود که عل لایه برداری به راحتی انجام شود.

  • کاربرد سوم

احتیاجی به عمل جراحی ندارد و درمان را نیز راحت تر و سریع تر انجام می دهد. تکنیک رادیو فرکانسی می تواند به راحتی و به طور کاملا مطمئن درمان پوست شما را انجام دهد و باعث جوان سازی و شادابی پوست شما شود. این روش کلاژن پوست شما را باز سازی می کند و به سبب آن باعث سفتی و تقویت پوست شما نیز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *